Zašto NK Digital?
- Svjetsko priznate, globalne cetrifikacije
- DMI Platinum Partner u 2021 i 2022 godini
- Pridruži se DMI zajednici sa više od 200.000 članova diljem svijeta
- Više načina plaćanja je dostupno da dostignete svoj cilj

Sažetak edukacije Customer service experience (CX)
S naglaskom na učenje vještina koje možete odmah primijeniti u poslu i kreiranju vlastite karijere, Edukacija je dostupna kroz čitanje, primjere, studija slučaja te korisne alate, a ova obuka brzo će vas upoznati s temeljnim načelima i najboljom praksom u CX-u.
- 4 interaktivna djela edukacije
- 8-satni sadržaj za samostalno učenje
- Praktični alati i predlošci
- Diploma asistenta
- Uključeno BESLATNO članstvo u DMI
Ključna znanja i kompetencije koje usvajate
- Iskustvo korisnika
- karakteristike korisnika
- osnove CX-a
- dinamični i sofisticiraniji načini razmišljanja
- dizajniranje za CX
- strateško razmišljanje
- metrike i izvedbe
Svjetski Standard u Edukaciji Digitalnog Marketinga
Pridružite se DMI zajednici s više od 200,000 članova diljem svijeta.
Članovi zajednice rade za neke od vodećih svjetskih kompanija koje koriste DMI kako bi održali svoje karijere i vještine relevantnima.
Više od 80% naših članova napredovalo je nakon završetka jedne od naših edukacija, a 53% je dobilo povećanje plaće.

Saznaj Više o Sadržaju Ove Edukacije
Promijenjiva priroda današnjih korisnika znači da je potrebno prihvatiti dinamični pristup i biti u svakom trenutku sposobni svaku promjenu prilagoditi i uključiti u svoju digitalnu strategiju.
Razvijte svoje CX znanje fokusirajući se na kreiranje, dizajniranje i stvaranje vrhunskog korisničkog iskustva, pokazujući im da su oni centar vaših aktivnosti te koliko su vam bitni.
Podignite kvalitetu iskustva korisnika na višu razinu prikupljajući njihove povratne informacije te kreirajte iskrenu ponudu i odgovore na njihove potrebe.
Promatrajte i mjerite kvalitetu svoje izvedbe i poslovanja. Pratite vlastite rezultate. Pomoći ćemo vam razumijeti koje metrike možete koristiti te kako se izrađuju i prezentiraju dobiveni izvještaji kako bi u svakom trenutku bili jasni svim sudionicima u procesu.
I have gained a mentor, friend, and business associate.
Thank you so much Nikolina, you rock!!"
